Умови і правила проживання

Порядок проживання в готелі «Меліоратор ЮГ»

  • Готель «Меліоратор ЮГ» працює для Вас 24 години на добу.
  • Розрахунковий час заїзду – 14:00, час виїзду – до 12:00.
  • Сніданок з 8.00 до 10.00.
  • Дітям до 5 років проживання та харчування безкоштовно (без надання місця).
  • Туристичний збір не входить у вартість номера і оплачується при заїзді.
  • Розрахунок за проживання здійснюється в гривні.
  • За речі, залишені без нагляду в номері, відповідальність несе гість.
  • Додаткові безкоштовні послуги готелю: виклик швидкої допомоги, виклик таксі, послуга «будильник».
  • Просимо вас дбайливо ставитися до майна готелю, дотримуватися правил пожежної безпеки. Залишаючи номер, будь ласка, закривайте вікна, крани в кімнаті гігієни, вимикайте світло і інші електроприлади. У разі заподіяння шкоди гостем майну готелю, гість в повному обсязі компенсує його відповідно до внутрішніх правил.

З метою забезпечення порядку і безпеки в готелі забороняється:

  • Розміщення в готелі з тваринами.
  • Використання електричних приладів для приготування їжі в номерах.
  • Палити в номерах, холах і приміщеннях готелю за винятком спеціально відведених місць.
  • Користуватися в номері електричними приладами за винятком дозволених до використання (зарядки для гаджетів, електробритв, фенів).
  • Передавати стороннім особам ключі від номера.
  • Зберігати в номері легкозаймисті матеріали.
  • Проносити на територію готелю і зберігати в номері матеріали і предмети, небезпечні для життя і здоров’я оточуючих.
  • Переставляти і виносити меблі з номера.
  • Порушувати загальновизнані норми поведінки, в т.ч. перебувати на території готелю під дією наркотичних засобів.
  • Виявляти агресію або дії, які загрожують безпеці здоров’я або майна інших осіб.
  • Заподіювати збиток майну готелю.
  • Розміщувати в номері гостей після 22:00 без оплати і реєстрації їх перебування в готелі.
  • Розміщувати в номерах домашніх тварин, без узгодження з адміністрацією готелю.

Порядок  оформлення перебування і оплата послуг

  • Плата за проживання і послуги, що надаються Готелем, здійснюється готівкою або за безготівковим розрахунком, за вільними (договірними) цінами, згідно затвердженого Готелем прейскуранта.
  • Оплата за проживання та додаткові послуги здійснюється в гривнях. Діти до 5 років без додаткового місця, проживають безкоштовно.
  • Поселення в номер відбувається в 14-00. У разі прибуття раніше обумовленого терміну, відпочиваючі розміщуються тільки за умови наявності в готелі вільних місць, в разі запізнення – повернення вартості послуги проживання за невикористане час не проводиться.
  • При поселенні відпочиваючому видається браслет, який він зобов’язується відразу ж одягнути і мати при собі протягом всього відпочинку, щоб забезпечити безпеку його проживання і контролю сторонніх.

Ануляція проживання

  • При заїзді Гість надає документ, що засвідчує його особу (паспорт, водійські права, військовий квиток, іноземний паспорт) і вносить оплату за проживання в готелі. Адміністрація готелю залишає за собою право відмовити в наданні послуг гостям, які не пред’явили посвідчення особи або відмовляється здійснити оплату.
  • У разі відмови гостя від проживання або скорочення терміну проживання гроші за невикористаний час проживання повертаються за мінусом вартості проживання доби дострокового виїзду і тільки при форс-мажорних обставинах (погода, сварка з членами сім’ї або відпочиваючими та інші подібні події не є форс-мажором – і компенсація в такому випадку не відбувається).

Права і обов’язки гостей готелю

  • Гостям безкоштовно надаються постільні приналежності відповідно до кількості сплачених місць. Зміна білизни проводиться кожні 3 дні. При особливих обставинах, Ви можете попросити покоївку зробити додаткову зміну ліжку або рушників.
  • При продовженні проживання, в разі наявності вільних місць в готелі, Гість оплачує повну вартість проживання на подовжений період. Продовжити проживання можна мінімум на одну добу вартості номера відповідно до тарифів, про що попередивши адміністратора не менше ніж за дві доби.
  • Гості, що залишаються в вашому номері після 22:00, повинні попередньо зареєструватися в службі прийому і розміщення гостей і оплатити проживання у відповідність до затверджених тарифів.
  • При замовленні додаткових послуг гість вносить повну передоплату за все необхідні послуги.
  • Ключ від номера постійно знаходиться у Гостя. У разі втрати ключа адміністратор служби прийому та розміщення видає новий ключ вартістю згідно з чинним прейскурантом.
  • В день виїзду ключ від номера здається адміністраторові, після перевірки номера покоївкою.
  • Готель не несе відповідальності за роботу державних служб (аварійне відключення електричної енергії, кабельне).
  • Адміністрація Готелю залишає за собою право відвідування номера без узгодження з гостем в разі задимлення, пожежі, затоплення, а також в разі порушення проживають справжнього порядку проживання, громадського порядку.
  • Книга відгуків і пропозицій знаходиться у чергового адміністратора Готелю і видається на вимогу Гостей. Також Гість може заповнити анкету і висловити всі свої думки, відповівши на кілька запитань.
  • Адміністрація має право вжити заходів щодо дострокового виселенню відпочиваючого в разі грубого порушення з його боку норм суспільної поведінки, санітарних правил, внутрішнього режиму роботи готелю, не підпорядкування обґрунтованим вимогам керуючого персоналу готелю.
  • У разі виникнення скарг з боку Гостя адміністрація вживає всіх можливих заходів для врегулювання конфлікту, передбачені законодавством.
  • З питань додаткової інформації про послуги готелю, будь ласка, звертайтеся до адміністратора.